کدام بهتر است؟ متون تبلیغاتی کوتاه یا بلند؟

پاسخ دادن به این سؤال جای بحث بسیاری دارد؛ اما مشخص‌ترین جوابی که می‌توانیم بدهیم این است که:

به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

نوع محصول، بازار هدف، رسانۀ تبلیغاتی، هدف از تبلیغ و پارامترهای دیگر، عواملی هستند که طول یک آگهی تبلیغاتی را تعیین می‌کنند.

 

در اینجا به ۳ پارامتر مهم اشاره می‌کنیم:

 

قیمت: هر چه قیمت محصولی بیشتر باشد، نیازمند آگهی تبلیغاتی طولانی‌تری است. چراکه برای اثبات دلایل قیمت بالا در فروش کالای موردنظر و همچنین برای اقناع مخاطب، به کلمات بیشتری نیاز دارید.

 



یک استکان چای داغ   ,تبلیغاتی ,قیمت ,یک ,کوتاه ,آگهی ,تبلیغاتی کوتاه ,آگهی تبلیغاتی ,نیازمند آگهی ,تبلیغاتی طولانی‌تری ,باشد، نیازمندمنبع

دانلود آهنگ متاسفم برات ای دل ساده از محسن چاوشی + دانلود

متولد چه روزی از ماه هستید

روز ملی حمل و نقل

چرا گورخر خط خطی است؟

افزایش قدرت تمرکز و تقویت حافظه

اسمی که لرزه بر اندام می افکند!

روز پژوهش

مشخصات

آخرین جستجو ها

سرگرمی ، مقالات مفید و معرفی بهترینها تو بهترین خرید رو از ما داشته باش دانلودستان جوپرس گروه طراحی دکوکندو چاپ کاتالوگ فوری ارزان قیمت طراحی لوگو | نمونه کارهای گرافیک و لوگو | آرم و نشانه yektafaraz گالری شمیس معرفی بهترین سایت های دریافت ارز دیجیتال